Bendrieji klausimai
Ne, mūsų parduotuvė veikia ir siunčia prekes be nesklandumų. Imamės visų būtinų saugumo priemonių.
Ne, mūsų parduotuvė veikia ir siunčia prekes. Imamės visų būtinų saugumo priemonių. Jei nesate tikri dėl siuntų siuntimo jūsų adresu, susisiekite su mumis el. paštu.
Jei norite užsisakyti prekę, kurios šiuo metu neturime sandėlyje, susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu. Galbūt galėsime jums padėti.
Taip, visos dabartinės nuolaidos nurodytos mūsų svetainėje prie kiekvieno produkto.
Prekių užsakymas
Taip, kai tik sumokėsite pasirinktu mokėjimo būdu, į savo el. paštą gausite automatiškai sugeneruotą sąskaitą faktūrą PDF formatu. Sąskaita faktūra bus pridėta prie užsakymo patvirtinimo el. laiško.
Įsigykite norimą prekę naudodami vieną iš atsiskaitymo puslapyje išvardytų mokėjimo būdų. Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su mumis adresu info@hidromedica.lt
Pakeisti užsakymą galite tik prieš jį išsiunčiant. Po to, kai užsakymas išsiunčiamas jūsų adresu, jį pakeisti tampa sudėtinga.
Jei jūsų užsakymas buvo atmestas, tai gali būti banko problemos arba užsakymo formos klaidos atsiskaitymo puslapyje. Ištaisę klaidas pabandykite dar kartą pateikti užsakymą. Jei nežinote, kodėl jūsų užsakymas buvo atšauktas, susisiekite su mumis el. paštu.
Norėdami gauti daugiau informacijos ir pagalbos, susisiekite su mumis el. paštu info@hidromedica.lt
Siuntimas ir pristatymas
Siuntimo metodai priklauso nuo vietos, į kurią norite gauti prekes. Konkrečių pristatymo parinkčių ieškokite atsiskaitymo puslapyje.
Vidutinis pristatymo terminas yra 5 darbo dienos, tačiau parduotuvė įsipareigoja nurodyti pristatymo terminą prie kiekvienos prekės individualiai. Jeigu prie prekės nėra nurodyta pristatymo termino, tuomet užsakymo terminas yra vykdomas iki 20 d.d. Tuo atveju jeigu yra kokių nors nesklandumų su pristatymu, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.
Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.
Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Grąžinimas ir keitimai
Pakeisti užsakymą galite tik prieš jį išsiunčiant. Po to, kai užsakymas išsiunčiamas jūsų adresu, jį pakeisti tampa sudėtinga.
Jūs turite teisę grąžinti prekę ir atgauti visus sumokėtus pinigus. Štai prekių grąžinimui taikomos sąlygos:
- Grąžinama prekė turi būti nepanaudota, o prekinė išvaizda – nepažeista.
- Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
- Pageidavimas grąžinti prekes turi būti pateiktas ne vėliau nei per 30 d. nuo prekių gavimo dienos. Tai galite padaryti susiekus su mumis el paštu.
Jums įvykdžius šias sąlygas, Trendai.lt parduotuvė įsipareigoja atlikti pinigų grąžinimą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių grąžinimo dienos.
Visi grąžinimai išduodami remiantis galiojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais. Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su mumis el. paštu info@hidromedica.lt arba apsilankykite Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos internetinėje svetainėje vvtat.lt
Jei gavote defektuotą arba netinkamą prekę (t. y. ne tą, kurią užsakėte), tuomet prašome susisiekti su mumis ir pasiūlysime prekę nemokamai pakeisti nauja arba grąžinsime visus sumokėtus pinigus. Šiuo atveju grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmokėsime mes.
Kokybės garantija yra suteikiama visoms prekėms pagal galiojančius Lietuvos Respublikos įstatymus. Ši garantija dar kitaip vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą.